Belgeleri, Document ve KayıTları Managing Için en Etkili 6 YazıLıM

Download Document Management Software

Bir doküman yönetim sisteminin geliştirilmesi her türlü işletme için kritik öneme sahiptir. Sonuç olarak kuruluşlar ve şirketler, belgelerin gönderilmesini ve dosyalanmasını kolaylaştıracak bir sisteme ihtiyaç duyar. Firmaların daha rahat ve metodik çalışmasına yardımcı olmak için belge yönetimini mümkün kılan akıllı yazılım geliştirilmiştir. Document Management Software, zamandan tasarruf etmenin yanı sıra iş yerindeki verimliliği de artırır. Peki belge yönetimi için yazılım nedir? Bu yazıda ve belge yönetim yazılımında yer alan en tanınmış isimler hakkında bilgi almak için tamindir.net.tr’ye üye olun.

Document Management Software Nedir?

Document Management Software, kuruluşların ve kuruluşların evrak işlerini, gönderileri, veri toplamayı ve belgeleri daha verimli bir şekilde yönetmelerine yardımcı olan bir teknolojidir. Ayrıca tehlikelerin azaltılmasına, zamandan tasarruf edilmesine ve belge aramanın kolaylaştırılmasına da yardımcı olur ve bunların tümü iş verimliliğinin artmasına katkıda bulunur.

Document Management Software

Document Management Software genellikle her kişi ve işletme için uygun ve pratik hale getirilecek şekilde çeşitli şekillerde biçimlendirilir. Bir Document Management Software, belge materyalini metin, ses, fotoğraf ve video dahil olmak üzere çeşitli formatlarda yönetme, paylaşma, değiştirme ve dağıtmanın yanı sıra uygulamalardan ve uygulamalardan raporları dışa aktarma yeteneği de dahil olmak üzere geniş bir işlevsellik yelpazesi içerecektir. e-postalar.

İşletmelerin, eski sabit dosya depolama yöntemini kullanırken tüm belgeleri ve verileri tutabilmek için tesislere çok fazla zaman ve para yatırımı yapması gerekiyor. Bu nedenle yıpranma ve kaybolma ihtimali bile vardır. Bu nedenle birçok kişi yumuşak dosya depolama seçeneğini benimsiyor.

İşletmeler, kağıtları eski yöntemlerle kaydetmeyi ve yönetmeyi seçerlerse, gerektiğinde verileri sistemleştirmek, paylaşmak ve aramak için çok fazla çaba harcamak zorunda kalacaklar. Doküman yönetimi yazılımı, büyük bir ara depo görevi görmenin yanı sıra, sistem yanıt sürelerini de hızlandırır, tüm süreçleri kolaylaştırır ve doküman yönetimi görevlerinde doğruluğu garanti eder.

Belgeleri, Belgeleri ve KayıTları Yönetmek Için en Etkili 6 Kaliteli YazıLıM

Bulut Ofisi

CloudOffice

Bu listedeki ilk isim CloudOffice Document Management Software olacaktır. Gelen ve giden evrakların kontrol edilmesi, belge işleme için son tarihlerin izlenmesi, raporların yönetilmesi ve durumun güncellenmesi gibi özelliklerle bu program, iş gönderilerinin ve belgelerinin yönetimine yardımcı olur. İşleme durumu: Makaleleri düzenleyin ve onaylayın, istatistiksel özetleri bir araya getirin, metin bağlantıları yapın vb.

Sistem, evrakların hangi departmanda işlendiğini, son teslim tarihinin ne zaman olduğunu vs. açıkça ortaya koyacaktır. Birçok parçaya aynı anda ulaşmak ve bunlarla çeşitli işlemleri gerçekleştirmek mümkündür. CloudOffice birçok farklı düzeyde dağıtılabilir ve kullanılabilir; Yönetim için yalnızca tek bir departmana erişim vermekten, birkaç departmanın sistemi işletmek için birlikte çalışabilmesini sağlayacak şekilde merkezi olmayan haklara kadar. Sorumluluklar atanarak her departman belirli görevlere yardımcı olmakla sınırlı olacaktır.

eBizOfisi

eBizOffice programı, hem dahili hem de uluslararası tüm belgeleri (gelen, giden, taslak, dahili ve gönderilen ve alınan) yönetmeyi kolaylaştıran çeşitli yararlı özelliklere sahiptir. İşleme akışını oluşturun, belge işlemeyi takip edin ve iş bilgilerini kaydedin. Çok büyük miktarda şirket işi eBizOffice kullanılarak yönetilebilir ve otomatikleştirilebilir.

Çok sayıda akıllı özellik, birden fazla etkinliğin aynı anda hızlı ve verimli bir şekilde yapılmasını sağlar. eBizOffice, birçok farklı sektördeki işletmeler için yaygın olarak kullanılmakta ve uygundur. Burada MVC modeli kullanılmaktadır. Veritabanı yönetim sistemi: SQL Server, geliştirme için Net Framework platformu ile birlikte kullanılmaktadır. Bu nedenle eBizOffice, modelleri ne kadar özel olursa olsun, küçük ve orta ölçekli işletmelerin ihtiyaçlarını etkili bir şekilde karşılayabilir.

C-Ofis

C-Office

eDocman Plus paketine C-Office adı verilen bir belge yönetim programı dahildir. Bu, ofis prosedürlerini otomatikleştirmek ve belge yönetimi sürecini dijitalleştirmek için başarılı bir ticari çözüm olarak kabul ediliyor. C-Office yazılımı ölçeklenebilirdir ve Office, Microsoft ve Windows Explorer da dahil olmak üzere çok çeşitli yetenekleri entegre eder. Microsoft Sharepoint’i içeren Portal ve İşbirliği platformu üzerine kurulmuştur.

C-Office, belgeleri arama, çoğaltma ve gönderme, üyelerin çalışma saatlerini yönetme, gelen ve giden evrakları yönetme, posta kutularını kaydetme ve daha fazlası dahil olmak üzere ihtiyacınız olan tüm yetenekleri içerir. Ayrıca bu program PC’ler, iPad’ler, akıllı telefonlar ve daha fazlasını içeren çok çeşitli teknolojik platformlarla uyumludur.

DocEye

Ülkemizde dijitalleştirme ve dijital dönüşüm hizmetlerinin bir numaralı tedarikçisi olan FSI’ın yazılımı DocEye’dir. İş verilerini ve yapılandırılmamış bilgileri kullanıcılara yöneterek, depolayarak, edinerek ve dağıtarak belge yönetiminin etkinleştirilmesine yardımcı olur. dolayısıyla işletmenin organizasyonel ölçeği üzerinde olumlu bir etkiye sahiptir.

Belge arama ve paylaşma, temel iş yönetimi, belge arşivleme, veri kurtarma ve yedekleme ve optimum güvenlik yardımının tümü DocEye’ın yönetim özelliklerine tamamen entegre edilmiştir. DocEye tüm cihazlarla uyumlu olmasının yanı sıra sonsuz sayıda kullanıcıya sahip olabilir. DocEye ile kullanıcılar şirkete ait kendi sunucularını oluşturabilir veya mevcut internet sistemini kullanabilirler.

EFY-DOC

EFY-DOC

EFY-DOC yazılımı kuruluşlara belge yönetimi için ek bir seçenek sunar. Bu program, belgelerin erişimini, işlenmesini ve dağıtımının yanı sıra bunların düzenlenmesi ve taslaklarının hazırlanmasını izlemek için gerekli tüm araçlara sahiptir. Bu araçlar arasında belge depolama ve kontrolü, Paylaşılan belge havuzlarının bakımı, iş ve zamanın kontrolü, personel ve yöneticiler arasında iletişim hatları kurulması, iç iletişim özellik gruplarının geliştirilmesi vb. yer alır.

EFY-DOC sistemi, PC’ler, cep telefonları, LAN’lar ve internete bağlı bilgisayarlar da dahil olmak üzere çok çeşitli cihazlarda kullanılabilir. Pek çok olağanüstü avantajıyla EFY-DOC her zaman referans için en iyi seçenek olmayı hak ediyor.

Codedao

Codedao Document Management Software, temel işlevlerden gelişmiş işlevlere kadar kişisel belgeleri düzenlemek, belge gönderip almak, belge aramak, verileri geri yüklemek ve yedeklemek ve belge listelerini güncellemek için kullanılabilir.

Verimliliği ve işlem hızını en üst düzeye çıkarmak, doğruluk oranlarını artırmak ve yönetim sürecindeki tehlikeleri en aza indirmek için belge depolamayla ilgili tüm görevler teknolojik, bilimsel ve modernize edilecektir. Ayrıca bu yazılımın kullanıcı dostu arayüzü, etkinliğine katkıda bulunur ve deneyimsiz kullanıcılar için yardımı en üst düzeye çıkarır.

Çeşitli kullanımlarla belge yönetiminin etkinliğinin artırılmasına yardımcı olur. İş Document Management Software gelişiyor ve giderek daha fazla durumda kullanılıyor. Mümkün olan en iyi kararı vermek için, yukarıda kısaca tartıştığımız, şu anda mevcut olan en iyi yazılıma başvurun.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *