Artık zamanınızı hem mantıklı hem de verimli bir şekilde organize etmekte zorlanıyor musunuz? Zamanınızı yönetmekte ve atandığınız şirkette veya yakın çevrenizdeki ilişkilerde günlük görevleri organize etmekte zorlandığınız bir aşırı iş yükü aşamasından geçiyorsunuz. Bu tür zorluklara örnek olarak partnerleriniz veya aile üyelerinizle olan randevularınızı kaçırmak veya hatırlayamamak, programınızı organize etmek ve kontrol etmek ve bazı önemli görevleri unutmak gösterilebilir. Bütün bunlar kendinizi kötü hissetmenize ve bu süre zarfında işyerinde hayal kırıklığına uğramanıza neden olur. Zamanınızı proaktif bir şekilde yönetmek için verimli Effective Time Management Software araçlarını ve uygulamalarını kullanarak bu sorunu lütfen derhal “Durdurun”.
Time Management oldukça zor görünse de, Time Management planlaması konusunda dışarıdan yardım talep ettiğinizde her şey basitleşir. Birçok yaratıcı insan, Time Management sorunlarının toplumun küçük bir alt grubuna özgü olmadığı, daha ziyade veri analizinin bir sonucu olarak toplumda yaygın bir olay olduğu sonucuna varmıştır. Bu nedenle, insanların zamanlarını mümkün olduğunca verimli bir şekilde organize etmelerine ve yönetmelerine yardımcı olacak bir ton yazılım oluşturuldu. Aşağıdaki gönderi size “En iyi 7 Effective Time Management Software” hakkında bilgi verecektir. Bu uygulamaların tümü PC ve akıllı telefon uyumludur.
Time Management Software – Asana
Asana’ya alışmanın uzun zaman alacağından endişelenmenize gerek yok çünkü Asana, anlaşılması, çalıştırılması ve kontrol edilmesi kolay, çok basit özelliklere sahip mükemmel bir yönetim aracıdır. 75.000’den fazla kuruluş da dahil olmak üzere dünya çapında milyonlarca kullanıcı bu Time Management Software güveniyor. Asana, özellikle ortak kısa ve uzun vadeli görevlerle ilgili olarak ekip ve bireysel iş yönetimini kolaylaştırır. Bu yazılım, sorumlulukları her ekip üyesine açıkça dağıtmanın yanı sıra, hangi görevlerin kritik olduğunu ve ilk önce tamamlanması gerektiğini ölçer ve değerlendirir.
Asana ile kullanıcılar ilerlemelerini bilgisayar, tablet veya telefon üzerinden izleyebilir. Yazılımın kullanımıyla kullanıcılar, ekip üyelerinin programlarını ve çalışma saatlerini daha iyi anlayabilir, görevler atayabilir ve son teslim tarihlerini belirleyebilir, yorumlar aracılığıyla iletişim kurabilir ve bulunması kolay bağlantılı dosyalar gönderebilir. Kullanıcılar, diğer özelliklerin yanı sıra ilgili bilgileri görerek, not alarak veya birbirlerine mesaj göndererek kendi aralarında sıkı bağlantılar kurmanın yanı sıra, işin verimliliğini hızlı ve daha ayrıntılı bir şekilde güncelleyebilir ve kontrol edebilir. Asana ile on beş veya daha az üyesi olan ekipler programı ücretsiz olarak kullanabilir.
Time Management Uygulaması – Google Keep
Devasa Google şirketi, kullanımı ücretsiz ve çevrimiçi olarak erişilebilen not alma uygulaması Google Keep’i yarattı. Google Keep’te metin, fotoğraf, liste ve ses dahil çok sayıda not alma seçeneği mevcuttur. Bu yazılımı kullanmak gerçekten çok kolay; Tek yapmanız gereken düşüncelerinizi kaydetmek ve seçtiğiniz zaman ve yer için hatırlatıcılar ayarlamaktır. Notlar kısmına yazmak pratik değilse, hatırlamanız gereken bilgileri kamera veya sesinizi kullanarak kaydedebilirsiniz. Keep ile düzenleme yapmak daha sonra herhangi bir şeyin yerini bulmanızı kolaylaştıracaktır.
Google Keep, notlarınızı başkalarıyla paylaşarak ve bunlar üzerinde birlikte çalışarak kullanıcıların aileleri için sürpriz partiler düzenlemesini kolaylaştırır. Bilgisayarınızın, giyilebilir cihazlarınızın, Android tabletinizin ve telefonunuzun (iOS ve Android) işlevselliğini korur.
Time Management Uygulaması – Microsoft to Do
İnsanlar, güçlü bir görev yönetimi aracı olan Microsoft To Do’yu kullanarak hayatlarını kolayca düzenleyebilir ve yönetebilirler. Gerçekten önemli olan şeylere daha verimli ve odaklanmış olmak için Microsoft To Do kullanıcıları, alışveriş ve diğer görevler için listeler oluşturabilir, not alabilir, kağıtları düzenleyebilir, hedefler oluşturabilir ve hatırlatıcılar ayarlayabilir. Bu uygulama, Office 365 ile entegre olarak kullanıcıların biten iş yüzdesini (%) görmesine olanak tanıdığı için özeldir. Microsoft To Do’nun iPhone’larda ve Android telefonlarda kullanımı ücretsizdir ancak iPad’lerde, Mac’lerde ve Android tabletlerde kullanıldığında sınırlamaları vardır.
Bilgisayarda Time Management Software – Todoist
25 milyondan fazla kişi projeleri planlamak, koordine etmek ve birlikte çalışmak için güçlü Time Management ve görev yönetimi uygulaması Todoist’i kullanıyor. Todoist’in kullanımı kolaydır, ücretsizdir ve tüm cihazlardan erişilebilir.
Bu yazılım, görevleri akla gelir gelmez yakalama ve düzenleme yeteneği de dahil olmak üzere çok sayıda kullanıcı dostu işlev sunar. Hatırlatıcılar ve son tarihler son teslim tarihlerini hatırlamanıza yardımcı olur. “Her Pazartesi” gibi tekrarlanan son teslim tarihlerine sahip kalıcı rutinler oluşturun; Başkalarına sorumluluk atayarak projelere yardımcı olun; İşlerinizi öncelik sırasına koyun; İlerlemenizi izlemek için kişiselleştirilmiş üretkenlik trendlerinden yararlanın. Amazon Alexa, Slack, Gmail, Google Takvim ve daha fazlası gibi araçlarınızı bağlayın.
KişIsel Zaman çIzelgesi YazıLıMı – Trello
Trello, görevleri atamayı ve işleri her yerden yönetmeyi kolaylaştıran çevrimiçi bir araçtır. Tüm kullanıcıların ücretsiz olarak erişebildiği programın şu anda 35 milyonun üzerinde kayıtlı kullanıcısı bulunuyor.
Trello, yapılacaklar listeleri oluşturmanıza ve daha büyük etkinlikleri, her proje için gerekli olan daha küçük görevlere bölmenize yardımcı olan, oldukça kullanıcı dostu bir programdır. Bahsettiğimiz kullanım kolaylığı sayesinde görevlerinizi önceliklendirebilecek ve hiçbir teslim tarihini kaçırmadan tüm işlerinizi tamamlayabileceksiniz.
İş Planlama Yönetimi YazıLıMı – Evernote
EverNote, dünyanın her yerinden çok sayıda kullanıcının ilgisini çeken, gerçekten yararlı bir ücretsiz yazılım parçasıdır. Bu yazılımın kullanımıyla kullanıcılar hızla veri toplayabilir ve notlar halinde kaydedebilir. Yazılım, el yazısı notlar, listeler, paragraflar, fotoğraflar ve daha fazlasının oluşturulmasına olanak tanır. Başlıca özellikler Evernote’un temel özellikleri, kullanıcıların verimli bir şekilde çalışmasına, kolaylıkla not almasına ve hareket halindeyken eylem öğesi yönetimi için notlarını tüm cihazları arasında senkronize etmesine olanak tanır.
Görev Yönetimi Uygulaması – Gtask
GTasks, Google senkronizasyon özelliği ile görev yönetimini kullanıcılar için kolay ve verimli hale getiren ücretsiz bir araçtır. Yapılacaklar listeleri özelleştirilebilir, hatırlatıcılar oluşturulabilir, ekip üyelerine görevler gönderilebilir ve Google Görevler ile senkronizasyon zahmetsizdir. Kullanıcılar, desteğiyle öncelikle kritik işlere odaklanarak ve hiçbir şeyi kaçırmak zorunda kalmadan üretkenliği artırabilecek.
İş ve günlük sorumluluklar için uygun zamanı ayırmak çok önemlidir. Başaracak çok işimiz olsa ve günde yalnızca 24 saatimiz olsa bile, herkes kendi zamanını iyi yönetme konusunda usta değildir. Bu nedenle, hemen şimdi buna uyum sağlamaya başlayın ve teknolojik uygulamalardan mümkün olan en ideal ve bilimsel rutini oluşturmanıza yardımcı olmasını isteyin. Yukarıdaki gönderide listelenen En iyi 7 Effective Time Management Software sağlayarak zorluklarınızın üstesinden gelmenize yardımcı olmak istiyoruz. Mantıklı bir program oluşturma ve mutlu bir yaşam kurma konusunda size iyi şanslar dileriz!