Geleneksel yönetim tekniklerinden satış yönetimi yazılımlarına geçiş yaptığınızda şirketiniz için çok sayıda faydalı avantaj vardır. En iyi on Free Sales Management Software aşağıdaki listesi size uygun, pratik ve etkili destek teknolojisini seçmeniz için yararlı öneriler sunacaktır.
Neden Free Sales Management Software KullanmalıSıNıZ?
Ürün ödeme süresini kısaltın
Çevrimiçi satış yönetimi yazılımı, tüm satış sürecini birkaç kolay aşamaya yoğunlaştırmanıza yardımcı olacaktır. Çalışanlarınızın her bir ürünün fiyatını hesaplamak, eldeki stok miktarını doğrulamak, satış bilgilerini girmek, ödeme faturaları oluşturmak vb. ile zaman kaybetmesine gerek kalmayacak.
Müşteriler yöntemin kullanımını kolay ve rahat bulacaktır. Müşteriler, yarattığınız harika deneyimlerin bir sonucu olarak ürünlerinizi kullanmaya devam etmek isteyecektir.
Satış sırasında hataları sınırlayın
Satışları belgelendirirken, kalemleri girerken ve ilgili maliyetleri hesaplarken, geleneksel satış yönetimi teknikleri yanlışlıklara eğilimlidir. Şirketiniz bu hataların doğrudan sonuçlarına katlanacaktır.
Tüm bilgiler, ad, fiyat, ürün kodu ve envanter miktarını içeren kesin bir genel kalıba uygun olarak yönetim yazılımı kullanılarak tutulur, düzenlenir ve korunur. Sonuç olarak satış sürecinde hatalarda büyük bir azalma görülecektir.
Maliyetlerden tasarruf etmenize yardımcı olur
Yönetim yazılımı, bir çalışanın, malların ihracatı, ithalatı ve ticaretinin her aşaması için çok sayıda personelin işe alınmasından daha az iş ve verimlilikle ek görevler üstlenmesini destekleyebilir ve yardımcı olabilir. iyileştirilmiş sonuçlar. İşletmeler bu sayede işgücü maliyetlerinde ciddi tasarruf sağlamanın yanı sıra daha kolay insan ve iş yönetimi avantajına da sahip oluyor.
Yönetim verimliliğini artırın
Yöneticiler, her adımı aktif olarak izlemek zorunda kalmadan satış ve iş operasyonlarının düzgün çalıştığını doğrulayabilir. Mevcut operasyonel ortamı gözden geçirmenin ve değerlendirmenin yanı sıra, satışları artırmak ve büyütmek için uygulanabilir çözümler geliştirmek amacıyla yönetim alanından kaydedilen fiili verileri kullanabilirsiniz.
En Iyi 10 Kaliteli Free Sales Management Software
Günlük satış yönetimi yazılımı yayınlanan çeşitli satış uygulamalarından habersiz olduğundan, bir uygulamanın yüksek kalitede olduğunun garanti edilip edilmediğini söyleyemezsiniz. Alternatif olarak, hangi programı seçeceğinizden emin değilseniz, hem premium hem de ücretsiz, yüksek kaliteli satış yönetimi programlarının bir listesini hazırladık. Ayrıca, en saygın programlama kuruluşlarından biri olan Mona Media’nın, kendi şirketinize özel bir yazılıma sahip olmak istiyorsanız iletişime geçebileceğiniz bir satış yönetimi yazılım tasarım birimi vardır. Size mevcut en mükemmel özel yazılımı sunmak için tüm ihtiyaçlarınızı karşılayın. Daha fazla bilgi almak için satış uygulaması tasarım hattına doğrudan 1900 636 648 numaralı telefondan ulaşabilir veya info@mona-media.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.
HaraRetail satış yönetimi yazılımı
En iyi ve en verimli çok kanallı satış yönetimi çözümlerinden biri, Haravan tarafından yaratılıp geliştirilen HaraRetail’dir. Yazılım, işletmeler tarafından çevrimiçi ve çevrimdışı operasyonlarını yönetmek, öğeleri içe aktarmak ve yönetmek, ithal ettikleri emtia miktarını kontrol etmek, giderleri kontrol etmek ve kazançları hesaplamak için kullanılabilir.
Müşterilerin ihtiyaçları ve şirket modeli, diğer satış destek yazılımlarını dahil edip etmeyeceklerini belirleyecektir. Arayüzü kullanıcı dostu hale getirmek için yönetim kategorilerini mantıklı ve uygun bir şekilde düzenleyin.
Hızlı satış yönetimi yazılımı
Free Sales Management Software bulunan en iyi özelliklerden biri, şu anda mevcut olan Quick.vn’dir. Sektörün önde gelen otoriteleri, en iyi iş ve satış çözümlerini ve yardımını sunan yazılımı oluşturur.
Müşteri hizmetleri, satış, depo ve ürün yönetimi sorumluluklarını tek bir yazılımla yerine getirmek için Quick.cn’yi kullanabilirsiniz. Verilerin tüm kanallar arasında senkronizasyonu, verilerin en hassas ve verimli kullanımını kolaylaştırır.
Tinai – Telefonlarda ücretsiz satış yönetimi uygulaması
Tinai satış yönetimi programı, eczaneler, marketler, giyim mağazaları, oto tamir atölyeleri ve daha pek çok sektördeki küçük ve orta ölçekli perakendecilere ve şirketlere hitap etmektedir.
Kullanıcılar, ne zaman ve nerede olurlarsa olsunlar, telefonlarındaki Tinai uygulamasıyla satışlara ve işlere erişebilir ve bunları yönetebilirler. Bu uygulamanın avantajları arasında kullanıcı dostu arayüzü, kullanım kolaylığı ve maliyetsiz yapısı yer almaktadır.
Özellikle uygulama, mağaza sahiplerinin tedarikçiler ve müşterilerle doğrudan iletişim kurarak kredileri, gelirleri ve giderleri ortaklaşa doğrulayıp izlemelerine olanak tanıyor.
Üstün özellikler:
- İstediğiniz zaman, istediğiniz yerde iş gelirlerini ve maliyetlerini takip edin ve kaydedin.
- İş kararlarının uygun şekilde alındığından emin olmak için geliri, karı ve zararı günlük olarak takip edin.
- Müşteriler ve nakliyecilerle olan borç ve kredilerin kaydını tutun ve izleyin.
Ödemeleri Zalo veya SMS yoluyla hatırlatın. - Özellikle, kullanıcıların birbirlerine verdikleri kredileri doğrulamak ve izlemek için uygulama aracılığıyla tedarikçiler ve müşteriler arasında doğrudan bağlantı kurmalarına olanak tanıyor.
- Envanter miktarı kontrolünü sürdürün ve ürün bilgilerini koruyun.
WPRO
Depo yönetimi, gelir ve kar hesaplamaları, indirimler, emtia fiyatlandırma yönetimi ve daha fazlasını içeren özelliklerle WPRO, verimli çevrimdışı satış yönetimi yazılım çözümleri sunar. basit yazılım arayüzü, Kullanımı basit ve oldukça kullanışlı. Ayrıca WPRO İnternet bağlantısı gerektirmez; ancak belgeleri depolamak ve dağıtmak istiyorsanız verileri de senkronize edebilirsiniz.
KiotViet yönetim yazılımı
KiotViet inanılmaz derecede kullanıcı dostu bir tasarımdır ve satış yönetimi için çok çeşitli işlevler ve araçlar sunar. Satış destek yazılımını tanımak ve kullanmaya başlamak, ilk kez kullananlar için bile on beş dakikadan fazla sürmeyecek.
KiotViet, kullanıcılara her biri farklı özellik ve maliyetlere sahip iki ürün paketi sunmaktadır. Bu paketler, yerleşik iş yapısına sahip küçük ve büyük firmalar, tüccarlar ve toptancılar için uygundur.
POS365 ücretsiz yönetim yazılımı
POS 365 kısa bir süredir ortalıkta dolaşıyor, ancak bu süre zarfında deneyim kazandı ve öncüllerinin eksikliklerini aşarak pazarda kendine bir yer edindi.
Ürün ve fiyat listeleri oluşturmak, gelir ve giderleri takip etmek, siparişleri yönetmek ve daha fazlasını içeren bir satış yönetimi yazılımının tüm önemli ve temel işlevleri POS 365’te bulunur. Ayrıca, sadakat programlarında kullanılmak üzere ekstra seçenekleri hızlı bir şekilde yapılandırabilirsiniz. veya promosyonlar.
MshopKeeper
MshopKeeper özellikle giyim, aksesuar, çanta, ayakkabı ve modayla ilgili diğer ürünleri satan şirketler için çok uygundur. Yazılımın özelliklerinin etkinliği ve verimliliği çok değerlidir. Uygulamadaki kullanılabilirlik, satış temsilcilerinin, muhasebecilerin, depo amirlerinin vb. çalışmalarına verilen yardımı en üst düzeye çıkarabilir.
Ek olarak MshopKeeper, farklı gereksinimlere ve boyutlara sahip çeşitli müşterilere uygun geniş bir hizmet planı yelpazesi sunmaktadır.
Sapo Free Sales Management Software
Kullanıcılar Sapo’dan çok kanallı bir satış yönetimi platformu alabilirler. Bu programın özellikleri neredeyse her türlü işletmenin gereksinimlerini karşılayacak şekilde uyarlanabilir. Şu ana kadar 67.000’den fazla işletmenin Sapo’yu seçmesinin nedeni budur.
Sapo’nun hizmet verebileceği satış kanalları arasında sosyal ağlar, web siteleri, e-ticaret platformları ve perakende kanalları gibi online kanallar yer alıyor. Buna ek olarak Sapo, istatistiklere ve gelir ve kârların hesaplanmasına yardımcı olacak ekstra araçların yanı sıra müşteri hizmetleri ve ürün pazarlamasının etkinliğini artırmaya yardımcı olacak belgeler de sunmaktadır.
CRMViet çevrimiçi satış yönetimi yazılımı
CRMViet, mal ve hizmetleri kullanırken tüketici deneyiminin kalitesini kontrol etmenize ve geliştirmenize yardımcı olmak için yapılmıştır. Bu nedenle, CRMViet’in özelliklerini nasıl kullanacağınızı biliyorsanız, satış kapatma oranınız önemli ölçüde artabilir.
Yazılım, müşteri bilgileri, müşteri destek prosedürleri, ürün değerlendirmesi, depo yönetimi, fiyat teklifi yönetimi ve ihracat prosedürlerine ilişkin verilerin verimli bir şekilde depolanmasını, organize edilmesini ve kullanılmasını kolaylaştırır. ürünlerin ithalatı.
Suno
Suno, bulut bilişim teknolojilerini kullanarak kullanıcılara satış verilerini depolamak için son derece senkronize ve verimli bir seçenek sunuyor. Her şey tek bir merkezi alanda tutulduğu için hatalar azalıyor ve satış süreleri kısalıyor. Bu program, zincir mağaza sahiplerinin gelirlerini, giderlerini ve siparişlerini yönetmelerini daha kolay ve daha hassas hale getirecek.
iPos.vn
iPos.vn adı verilen satış yönetimi yazılımı, özellikle gıda sektörünün ihtiyaçları göz önünde bulundurularak yapılmıştır. Bu, bu programı kafeler, restoranlar, sütlü çay mağazaları vb. için mükemmel bir seçenek haline getirir.
iPos.vn yerel olarak çalıştığı ve verileri orada sakladığı için, yeniden kullanım boyunca büyük bir kararlılığa sahiptir ve internet bağlantısından etkilenmez. Sipariş verme, ödeme yapma, faturalandırma ve diğer süreçler, ağ sorunları veya yüksek müşteri trafiği durumunda bile yönetim yazılımı tarafından çok hızlı ve kolay bir şekilde desteklenir.