En Iyi 6 Etkili Profesyonel Teamwork Applications

En Iyi 6 Etkili Profesyonel Teamwork Applications

Standart yönetim teknikleri kullanıldığında, Excel sıklıkla iş yönetimi ve daha büyük ölçekte proje yönetimi için kullanılır. Ancak bu yaklaşım az çalışan, küçük ölçekli işletmeler ve küçük projelerle sınırlıdır. İş yönetimi yazılımı, daha hızlı ve daha verimli bir uygulama sürecini kolaylaştırdığı için büyük firmalar için çok önemlidir. Ekip, aşağıda listelenen en iyi Teamwork Applications sunmak istiyor.

Teamwork Applications Nedir? Teamwork Applications Faydaları

Teamwork Applications olarak adlandırılan bir teknoloji aracı, üyelerin çalışmalarını yönetmeye ve iş süreçlerini dijitalleştirmeye yardımcı olur. Yazılımın yardımıyla amirler veya yöneticiler, her çalışanın işinin ilerleyişini zahmetsizce izleyebilir ve PC’ler, tabletler ve akıllı telefonlar da dahil olmak üzere çeşitli platformlardaki iş akışlarını denetleyebilir. Tartışma ve raporlama için yüz yüze toplantı ihtiyacını ortadan kaldıracağından izleme, iş yönetimi yazılımıyla çok daha kolay olacaktır.

Teamwork Applications

Teamwork Applications sağladığı üstün faydalar:

  • Çalışmada verimliliği ve doğruluğu artırın

Ekip çalışmasına yönelik uygulamaların sahip olduğu temel etki budur. Mevcut modüllere bağlı olarak verileri otomatik olarak hesaplayıp değerlendirerek ve merkezi bir veri sistemini alıp senkronize ederek. Buradan verileri aramak, incelemek ve dışa aktarmak daha kolay olacak ve çalışma süreci boyunca doğruluk sağlanacak. Ayrıca yazılım, yöneticilerin iş akışının tamamını anlamalarına yardımcı olur, böylece belirli bir noktada bir hata ortaya çıktığında anında harekete geçebilirler.

  • Zamandan tasarruf

Kağıt tabanlı ve Excel tabanlı yönetim araçları, özellikle yetkinin merkezileştirilmesi ve verilerin güncellenmesi söz konusu olduğunda çok sayıda destek özelliğinden yoksun oldukları için zaman açısından israftır. Bunun yerine yönetim uygulamaları yerini alacak. Tüm bunları yaparak, iş sürecindeki anlamsız adımları (veri alışverişi veya toplantı raporları için dosya yüklemek gibi) ortadan kaldırmak konusunda kendinize yardımcı olursunuz. Bu, görevi tamamlamak için gereken süreyi mümkün olduğu kadar azaltır.

  • Daha iyi bilgi güvenliği

Veri güvenliği ve yedekleme ayarları, ofis bilgi yazılımlarının sahip olmadığı iş yönetimi yazılımı özellikleridir. Firma verilerini Excel dosya yönetimi yazılımında saklamak tehlikeli bir uygulamadır. Dosya yanlışlıkla serbest bırakılırsa veya bilgisayarınızda bir şeyler ters giderse verilerinizi kaybetme şansınız çok yüksektir. Veri yedekleme ve bilimsel erişim ayrıcalıklarının merkezileştirilmesi için bulut bilişim teknolojilerinin kullanılması sayesinde görev yönetimi uygulaması bu tür dezavantajları tamamen ortadan kaldıracaktır.

  • İş süreçlerini profesyonelleştirin

Pek çok destek özelliğine ve güçlü güvenliğe sahip Teamwork Applications şüphesiz profesyonellik katacaktır. Tek bir yazılım, yöneticiler veya liderler tarafından işleri merkezi olarak yönetmek için kullanılabilir ve bu da daha adil ve bilimsel bir işbölümünü kolaylaştırır. Yazılım ayrıca bireyleri işyerinde daha etkileşimli hale getirir ve onlara ihtiyaç duyduklarında mümkün olan en iyi desteği sağlayarak daha şık bir çalışma ortamı sağlar.

En Etkili 6 Profesyonel Teamwork Applications

Microsoft To-Do profesyonel Teamwork Applications

Microsoft To-Do

Microsoft To-Do, kendi oluşturduğu güçlü bir görev yönetimi aracıdır ve kişisel görevleri yönetmek için idealdir. Kullanıcıların düzenli kalmasına ve görevlerine konsantre olmasına yardımcı olur. Şu anda. Bu yazılımın temel amacı kullanıcıların mevcut görevleri hatırlamalarına ve hatırlatılmasına yardımcı olmaktır. Microsoft To-Do’nun avantajlarından biri, her bir görev öğesini kontrol ederek kullanıcıların alt görevler eklemesine, not almasına ve bitiş tarihleri belirlemesine olanak sağlamasıdır. Her yazılım bu özelliğe sahip değildir. Bu ücretsiz görev yönetimi aracıyla kendi Outlook programınızı entegre edebilirsiniz. Ancak Microsoft To-Do, ücretsiz bir yazılım olması nedeniyle görev etiketleme ve arama filtreleri gibi birçok özelliğe hâlâ sahip değildir.

Google Görevler görev yönetimi yazılımı

Google Tasks

Google Görevler, bireysel kullanıcılar için Microsoft To-Do’ya kıyasla en iyi görev yönetimi yardımını sunar. Bu, iş ve çalışmalar için Google Takvim veya Gmail gibi diğer Google ürünleriyle entegre edilebilecek bir hatırlatma aracıdır. Buradan görevi en etkili şekilde tamamlama sürecini hızlandırabilirsiniz. Görev sekmeleri aracılığıyla düzenlemeler yapabilir, ayrıntılı notlar alabilir, son tarihler ekleyebilir ve hatırlatma modunu seçebilirsiniz. Microsoft To-Do gibi Google Görevler de basit, kullanımı kolay ve tamamen ücretsizdir. Ek olarak, görev alt sistemlerinin oluşturulması ve görev yönetimi ve düzeninin kişiselleştirilmesi konusunda da belirli kısıtlamalar vardır.

Microsoft Project iş yönetimi yazılımı

Microsoft Project

Microsoft, geniş bir kullanım yelpazesi için ideal iş yönetimi araçları koleksiyonunu oluşturmuştur. Proje yönetimi söz konusu olduğunda Microsoft Project, hem ekip üyeleri hem de proje yöneticileri için mükemmel bir seçenektir. Proje planları oluşturma, zaman çizelgeleri belirleme, kaynakları ve fiyatları atama, proje bilgilerini işaretleme, filtreleme ve düzenleme, işbirliği yapma ve verileri paylaşma ve raporlar oluşturma yetenekleriyle Microsoft Project, tüm projenin çalışmasının yönetilmesine yardımcı olur. Kullanıcılar, Kazanılan Değer Yöntemini kullanarak görevleri hızlı bir şekilde değiştirebilir, proje ilerlemesini takip edebilir ve giderleri kontrol edebilir.

Wrike – etkili ekip çalışması ve iş yönetimi

Wrike

Wrike yazılımı, 2003 yılında piyasaya sürülmesinden bu yana, son 17 yıldır proje yönetimi ve işbirliği uygulamak isteyen şirketler için güvenilir bir seçenek olmuştur. Wrike’ın temel faydası, kullanıcıların başlangıçtan itibaren kullanımını kolaylaştıran olağanüstü sezgiselliğidir. Wrike, görev oluşturma, planlama, üyelerle işbirliği yapma, zaman içindeki ilerlemeyi takip etme ve rapor oluşturma gibi birçok yararlı özelliğe sahiptir. Ayrıca kullanıcıların kontrol panelini uygun gördükleri şekilde değiştirmelerine olanak tanıyan güçlü özelleştirme olanaklarına da sahiptir.

Microsoft Teams grup iş yönetimi uygulaması

Microsoft Teams

Office 365 ekosisteminde Microsoft Teams, Microsoft Project ve Microsoft To-Do, görev yönetimi için güçlü bir üçlü oluşturur. Bu uygulama, veri paylaşımı, çevrimiçi toplantılar, görüntülü aramalar, sohbet ve çevrimiçi toplantılar da dahil olmak üzere küçük gruplar halinde çalışmayı yönetmek için gereken tüm işlevleri içerdiğinden “hepsi bir arada” olarak anılır. Daha iyi proje yönetimini kolaylaştırmak için Microsoft Teams ayrıca Microsoft Teams Hub Uygulama Mağazasında bulunan Skype, Doğrudan Yönlendirme hizmet paketleri (Doğrudan Yönlendirme) ve Arama Planı (Abonelik paketi) dahil olmak üzere 400’den fazla farklı araç ve bağlayıcıyla kolayca entegre olur. Ancak bu yazılım, merkezi olmayan kusurları açığa çıkarıyor ve projenin ilerlemesini izlemek için tasarlanmaktan ziyade öncelikli olarak bir raporlama kanalı olarak hizmet ediyor.

Trello uygulaması

Kanban yöntemini temel alan ve aşamalar boyunca iletişim kartları ve bilgi iletişim panoları içeren Trello, kullanıcıların görev panoları oluşturmalarına, ilgili durumları (Yapılacaklar, Yapılıyor ve Bitti gibi) işaretlemelerine ve sürüklemelerine olanak tanıyarak işleri yönetmelerine yardımcı olur. ve öğeleri büyük klasörlere bırakın. Bu görsel araç, liderlerin genel çalışma durumunu anlamalarına yardımcı olur ve tüm ekip üyelerinin iş listelerini ve durumlarını anlamalarına yardımcı olur. Bununla birlikte, Trello’nun merkezi olmayan özellik setine ek olarak çok sayıda son tarih hatırlatma sınırlaması vardır. Kısa vadeli, esnek projeler üzerinde çalışan ekipler bu yazılımı kullanmalı; ancak uzun vadeli, büyük ölçekli projelerde (özellikle dış kaynak kullanımını içerenlerde) bu yöntem kullanılmamalıdır.

Umarım yukarıdaki öneriler kendiniz için en iyi Teamwork Applications bulmanıza yardımcı olacaktır.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *